Günümüz iş dünyasında müşteri beklentilerinin artması müşteri kavramını daha önemli konuma getirmiştir. İşletmelerin devamlılığını sağlayarak ayakta kalabilmeleri, marka değerlerini koruyabilmeleri ve yükseltebilmeleri ile hedeflere ulaşabilmeleri hem mevcut müşterilerini elinde tutarak hem de yeni müşteriler edinerek gerçekleşmektedir.
TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, müşteri odaklı bir sistem oluşturulması, istek/şikayet ile ilgili yapılan faaliyetlerle hakkında müşterinin bilgilendirilmesi, şikâyetlerin çözüme ulaştırılması ve müşteri hizmetinin iyileştirilmesi ile ilgili yönetim taahhütlerinin yerine getirilmesini öngörmektedir.

Bu yönetim sistemi ile amaçladığımız şikayetlerin sayısını azaltmak değil, her bir şikayeti fırsat olarak değerlendirip gelişimimize katkı sağlamaktır. Bursa Çimento Ocak 2016 ‘da TS ISO 10002 Belgesini almıştır. Tüm çalışmalarımızda müşteri odaklı yaklaşım temel alınmış ve geliştirerek sürdürmek hedeflenmiştir.

Yönetim Sistemleri Belgelerimiz
Belgelerimiz