BURSA ÇİMENTO FABRİKASI A.Ş. MÜŞTERİ İSTEK / ŞİKAYET YÖNETİM SÜRECİ

Bursa Çimento olarak, müşteri memnuniyeti arttırmak amacıyla kurduğumuz Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ile;

 

  • Gelen tüm istek / şikayetler kayıt altına alınır.
  • 2 İş günü içerisinde kişiye istek / şikayetin alındığına dair geri dönüşte bulunulur.
  • İstek / şikayet sahibine konuyla ilgili bilgi verilir.
  • Eğer bir faaliyet gerçekleştirilecekse bu konuda açıklama yapılır.
  • İstek / şikayet sahibine yapılan çalışmalarla ilgili ara bilgilendirme yapılır.
  • İnceleme, analiz sonuçları tamamlanınca nihai durum müşteriye bildirilir.

“Müşteri Memnuniyeti” ilkesini benimseyen şirketimizde Müşteri istekleri/şikâyetleri ile ilgili konuların yönetimi TS ISO 10002 standardına göre gerçekleştirilmektedir.

Gelen istek/şikâyetleri ivedilikle değerlendirmekte, gerekli bilgilendirme müşterilere yapılmaktadır. Müşteri Temsilcileri müşterilerimize periyodik ziyaretlerde bulunarak her zaman yanlarında olduğunu göstermektedir.

Müşterilerimizin memnuniyetinde sürekliliği sağlamak amacıyla Müşteri Temsilcilerimiz gerekli faaliyetlerde bulunmaktadırlar.

Tarafımıza iletilmesini istediğimiz istek/şikâyetler için bize e-mail ile, telefon hattımızı arayarak (0224 372 15 60) ve faks ile (0224 372 16 60) ulaşabilirsiniz. Ya da aşağıdaki Şikayetçi Bilgi Formunu doldurunuz.