musteri

musteri


“Müşteri Memnuniyeti” ilkesini benimseyen şirketimizde Müşteri istekleri/şikâyetleri ile ilgili konuların yönetimi TS ISO 10002 standardına göre gerçekleştirilmektedir.

Gelen istek/şikâyetleri ivedilikle değerlendirmekte, gerekli bilgilendirme müşterilere yapılmaktadır. Müşteri Temsilcileri müşterilerimize periyodik ziyaretlerde bulunarak her zaman yanlarında olduğunu göstermektedir.

Müşterilerimizin memnuniyetinde sürekliliği sağlamak amacıyla Müşteri Temsilcilerimiz gerekli faaliyetlerde bulunmaktadırlar.

Tarafımıza iletilmesini istediğimiz istek/şikâyetler için bize e-mail ile, telefon hattımızı arayarak (0224 372 15 60) ve faks ile (0224 372 16 60) ulaşabilirsiniz. Ya da Şikayetçi Bilgi Formunu doldurunuz.